Αλλού τα κακαρίσματα κι’ αλλού γεννούν οι κότες!!!

Συζητούν δύο φίλοι και σε μιά στιγμή λέει ό ένας :" Ρε συ Γιάννη έχεις εξομολογηθεί τώρα τελευταία"; "Έλα ρε ,που το θυμήθηκες τώρα.." "Ε ,πως αφού είσαι χριστιανός και μάλιστα ορθόδοξος πρέπει να πας να εξομολογηθείς". "Δεν θα είσαι καλά,έχω να πάω από την πρώτη Γυμνασίου". " Κοίτα ,σου το ζητάω σαν χάρη. Θα απασχολήσεις τον παπά γιατί έχω συνάντηση με την …παπαδιά!!" "Αμ πες το ντεεεε. Αν είναι να εξυπηρετήσω εσένα φυσικά θα πάω". Και πήγε. Και άρχισε να εξομολογείται τις αμαρτίες του…Κι’ όλο θυμόταν και μια άλλη ,και μια άλλη,στο τέλος όμως δεν άντεξε :" Πάτερ μου ,τώρα που εξομολογούμαι διαπράττω και μια άλλη πιο σοβαρή αμαρτία και μάλιστα εις βάρος σου!!" "Τι εννοείς τέκνο μου;" "Να , τώρα που κάθομαι και σου εξομολογούμαι ,το κάνω για να κάνω πλάτες στο φίλο μου που έχει βγει με την παπαδιά σου!!" Ο παπάς τον κοιτάει ήρεμα  και του λέει: ΄"Τέκνο μου θα σου πρότεινα να τρέξεις γρήγορα στο σπίτι σου.Η παπαδιά μου έχει πεθάνει εδώ και τέσσερα χρόνια!!!!"

5 Σχόλια to “Αλλού τα κακαρίσματα κι’ αλλού γεννούν οι κότες!!!”

  1. Ντόρα Says:

    χαχαχαχαχα αμ..πονηρος ο ..<<φιλος>>…Την καλησπερα μου Θαναση.

  2. erato Says:

    χαχαχαχαχαχακαλα δεν το ηξερε…δεν ρωταγε,,, χαχαχα τον ατιμο τον φιλο χαχαχχαπολυ γελασα νασαι καλα Θαναση χαχαχαΤην καλησπερα μου

  3. Αγριάδα Says:

    χα χα! Ας τα ακούνε αυτοί που εξομολογούνται με τις ώρες, και πάνε και στον όρθρο και στον εσπερινό, και δεν χανουν τίποτα. Μου θυμησες ενα άλλο!

  4. Georgia Says:

    xaxaxaxaxa αμα εχεις τετοιους φιλους τι τους θελεις τους εχθρους……καλο μηνα κ καλο βραδυ ναχεις!!

  5. ποκαχόντας Says:

    χαχαχχα!!!!!!!!!!! πολυ καλο εγω παντως ως απιστη δεν εχω εξομολογηθει ποτε…αλιμονο αν ελεγα τις πομπες μου σε καθε ρασοφορεμενοθα εκανε χαρακιρι μετα …..χαχχαχαχαχα

Σχολιάστε